måndag, oktober 19, 2009

JAG HATAR INTERNET FÖRETAG!!!!

Hur i HELVETE skaffar man sig internet???
Hur får jag reda på exakt vad de kostar?

Det kryper ALLTID in nån jävla summa som man missat, eller så räcker de där fantastiska erbjudandet bara i 3 månader sen blir de SVINDYRT!!!!

Jag vill veta vad ALLT kostar, från de jag lyfter luren till jag säger upp internetet.
Nätavgifter, faktura avgifter.
Jag vill veta allt jag inte har en aning om kostar.

Har nu jollat med ett bolag i ca 1½ månad, som nu äntligen fick tummen ur arslet och gett oss ett pris.

Start avgift 2.500:- resten orkade jag inte ens lägga på minnet.

Hur kan det vara så DYRT????


Nu är jag så SJUKT JÄVLA SUR!!!!

DRA ÅT HELVETE ALLA JÄVLA AS!!!!

Nu ska jag lägga mig, på riktigt.






ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Har du kollat på Helsingenets sida www.ithalsingland.se eller på www.telia.se?
    Där kan du läsa ganska mycket om hur det funkar och vad det kostar. Lycka till!

    SvaraRadera