fredag, oktober 16, 2009

Morgon promenix till Dina.




Jag har lite dåligt samvete, igår var jag inte ner till Dina.
Idag när vi kom ner till henne fanns hon inte där.
Då blev jag lite orolig att jag kanske hade matat ihjäl na =(

Men efter lite lock och pock så kom hon med viftande svans.

Då fick hon ett relativt stor ben, kyckling godis och valpfoder.




Efter val och kval lämande hon benet längre in på gården för att åter komma för gos.
Så då gosade vi =)




Å gosade, vi hade även lite pusskalas.




Även Dinas katt fick sin del.
Men när jag ger missen uppmärksamhet så studdsar Dina upp å ner och tycker att jag borde ägna all min tid åt henne =)

Nu vill jag ha nyckeln till hennes grind för att ta med henne på promenader, ge na ett behövligt bad och köpa henne ett nytt halsband.
Det hon har är för stränt enligt min åsikt.


Nu ska nog Mor å jag gå ner till Stranden.

Tjingeling....

Bye the way, Thomas utslag börjar nu bubbla sig =/


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar