fredag, oktober 16, 2009

Nu har jag gått barfota så de bränner under tassarna =)

Det här är min lilla syster, hon har utslag i ansiktet och på händerna.
Hon fryser alltså INTE inte inte inte.... =)





Familjen Nilsson bestämde sig för att ge sig ner till stranden,
efter vissa komplikationer blev de bara en del av familjen som gav sig iväg.





Mor å jag tog en promenad, de andra åkte bil.




Vi förenades tillslut efter vissa missuppfattningar.
Det där med kommunikation är inte vår familjs starka sida.




Inte lika varmt i vattnet idag å inte lika stora vågor.












Käk på ett strand hak =)
Gött vare...
Paella.... å ÖL =)















Titta noga på vad Sara har i munnen....
Sen badades de lite till....
Nu var de dags för hemfärd, 6 personer i en bil... Nae, inte denna gång.
Jag mutade Sara med 10 Euro, för att hon skulle följa mig till super sol (supermarket) å sen gå med mig hem.








Jag hittade en STOR hund avdelning, men inge koppel eller halsband hade de =(
Men godis, så då blidde de Frolic och nå stora sega ben som jag lyckades dela till 8 halvor.
Laddade begav vi oss hemöver.
Tog vägen där vi visste att de fanns en massa vovvar snälla och elaka.
Många hundar blev de, å alla blev glada.
Tyvärr hade kameran åkt med mor i bilen.
Men de blir fler gånger.
OROA ER INTE GIGGS Å BIMBO, NI ÄR MINA ABSOLUT STÖRSTA FAVORITER.







Detta inhandlade jag också =)
Nu du Tok E, 4 st skor på en dag.
Rekord för mig de du....






Bra att ha, golven är kall vintertid på Grevens har jag hört.
Nu är maten klar, ropas det =)=)=)
ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Förförligt fian skor!!! =P Kommer o provar senare!! Kram kram

    SvaraRadera