måndag, oktober 19, 2009

Just i detta nu längtar jag INTE hem =)

Det är skojsigt att få uppdateringar från byn =)
När jag ser bilden nedan, känner jag inte så stor lust att komma hem =)

Jag försöker cykla till jobbet på mornarna (3 km), å inte har jag nå vinter däck till min pärla =(
Appropå pärla, min prinsess pärla (cykeln) var med mig in på jobbet härom veckan.
Sjutton att jag inte tog någon bild på det....

Hon fick sig en liten uppfixning.
Lite svettsning där å lite svettsning här å vips så slutade hon (nästan) skramla å gnissla.
Tack för det Mr G.

Helena Malm å jag fiskade upp henne ur ån för en herrans massa år sen.
Sen fick hon göra ett 3 månaders besök hos polisen innan hon fick åter vända till mig.

Nått jag funderat över angående denna cykel är följande: Jag tror att den föredetta ägaren polis anmälde stölden, men att det hände för väldigt längesen.
Hur långt bak kollar polisen efter en anmälan, när cykeln kommer in MÅNGA år senare?

För min cykel hade legat väldigt länge, den är totalt (nästan) sönder rostad.

Sen stod hon på Mor å Fars uppfart i ett år innan jag tog tag i att ge na nya däck å en ny sadel.
När den befintliga sadeln åkte av satt det fast en fisk under den.
Ha ha ha tokigt, jag lovar den var död.




Ja ser de snöar, ja ser de snöar. det va väl roligt hurra =)
Hi hi
MMS från Annelie I.




Snodde bilden bara för en dag eller två....
Jobbdatorn
MMS från U-M

U-M om jag var dig skulle jag haft den på skärmen LÄNGE =)=)=)


Fler meddelande från byn:

Träffade just Bimbo och Giggs utanför hos oss.
Bertil sa att dom hade fått mat så vi kunde vara lugn.
Dom viftade på svansarna och var glada.
Men dom längta lite efter dig viska dom.
Kram kram
SMS Från Meve

Nu har jag precis sett dina änglar ute på promenad =)
SMS från Tok E

Ha en bra dag gott folk.
Hänne äre målnigt.
Kanke bra de, mitt skin mår inte så bra.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: