söndag, oktober 18, 2009

I miss My dogs...



Skitans va jag har Giggs å Bimbo abstinens...

Men jag måste erkänna att jag har försummat dem en längre tid =(

Flytten har tatt så sjukt mycke tid + att jag gick upp till heltid efter semestern.
Tiden har inte räckt till.
Jag har vart helt slut.

Inte är det ordning å reda hemma än heller.
Å nej långt ifrån.

Det sista jag gör med vovvsen innan jag far är att klippa klorna och bada dem, som de hatar!!!
Inte nog med det, stressad som jag var, var jag fräsig och små grinig.

Mitt i detta hektiska klämmer jag Giggs svanstipp i toa dörr'n, ni vet längst in (på dörrn) där de troligtvis ger mest smärta.

Han TJÖÖÖÖÖT, svansen mellan bena och ni skulle sett vilken blick han gav mig.
Mitt hjärta brast och tårarna strömmade.
Han trodde på allvar att jag gjorde det med FLIT!!!
Usch va han måste tyckt jag var ond.



Ungefär så skildes vi åt =(

Jag tror ärligt att Giggs å Bimbo tror att vi övergett dem.

När jag kommer hem ska de bli hundtid.
Resten får jag ta tag i när tid finnes =)

Huset kommer kanske vara i ordning till semestern om vi har tur =)=)=)

Det gäller att prioritera =)

JAG LÄNGTAR SÅ EFTER VOFFARNA.

Jan, snälla ta dem med när du hämtar oss äru snäller =)


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar