måndag, oktober 12, 2009

Tiden har vart så knapp, nu kommer bilder från den tiden =)

Hänne vare rörigt innan vi fick ut allt.
sånna saker som inte hade någon plats =)








Sen såg de ut så gär tomt, tomt, tomt =/
Men så fint.



Bimbo tyckte att de var så stökigt å rörigt att hon rymde till tvrummet.
De enda som fanns att ligga på där var en tavla.
Och det dög så bra så.



Nu har vi kommit långt.
Utstädat.
Sorgligt, ett kapitel ur mitt liv håller nu på att avslutas.
Tänk om jag skulle ångra mig, eller att omständigheterna gör det omöjligt att bo på Grevens.
Då har jag kastat bort en av Byns bästa lägenheter.

Men de kommer inte ske =)





Under städningen lessna Tok Emma å jag ur, så vi gick och gömde oss i en garderob.
Men blev funna =)'så vi kom ur garderoben.

Tack alla för städning!!!







ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar