onsdag, oktober 14, 2009

Varför är vi sur som ettika på varann?

Vi är såååå dumma i huve.

Vi skojar, skrattar och har de jätte roligt med varann.
Även om jag inte har samma humor som mina systrar (men jag försöker lära mig).

Å helt plötsligt så bara fräser de till och någon av oss är sur, grinig. Ja helt oresonlig.

De händer sällan när vi är två.
Men när vi är tre så ryker vi ihop titt som tätt.



Så onödigt att jag jämt ska racka ner på de jag tycker är fel.
Sköt ditt du Linda å skit i resten!!!

Den jag gnäller på tänder till på engång, sen är vi där.
Så jäkla onödigt av mig, å så jäkla onödigt av dig/er att reagera så starkt för sånna skit banala saker.

Ni är de BÄSTA systrar jag har.
Jag älskar er så otroligt mycke.

Men det är ju inte rätt att tänka: oavsett hur sur å grinig vi än är på varann finns vi alltid kvar.

Det är ju bättre att räkna från 100 till 0 så slipper vi såra varann i onödan.

Och när jag räcker ut en hand kan du väl ta den?
Inte ignorera mig helt, då blir jag ännu surare å vill flå dig, LEVANDE =)=)=)

Jag ville bara ha med dig ner på stan.

Maria å Sara jag tycker om er ja.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar