lördag, oktober 17, 2009

De är knasigt....

Jag tycker inte jag får nå färg på mig, men utslag de får jag.
Tror att det kanske kan vara soleksem.

Så igår då höll jag mig inomhus, förutom när vi begav oss ner för berget.




Men det känns som om mitt ansikte mår lite bättre idag.
Förkylning på ingång också =)
Förhoppningsvis är den borta till jag kommer hem.



Hänne får Ragnar lite vatten tid.
Han vill väldigt gärna plaska i vattnet med händerna.
Det är alla tiders =)=)=)
Vårt lilla charmtroll.




Slapp tid vid poolen =)
Nu på morgon kvisten är det 35 grader i solen.
Så härligt så.
Yr.no bara skräms, sen tar de tillbaks det förutspådda vädret.
Och det är ju tur =)





Snygga syster Maria, jag tror hon har nått mellan tänderna.
SKÅL!!!







Hänne under plast taket är ett av mina gömställen.

Vi får se vart jag kommer hållatill idag.
I solen eller skuggan...

Jag kommer vara brunare är Ragnar när vi kommer hem, men sen är jag nog blekast av oss.
Det bjuder jag på =)=)=)


Ha en härlig dag mina vänner.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Guud va ni verkar hade härligt där borta :)! Ville bara säga att man blir glad av och läsa din blogg Linda, så härliga bilder och vilken energi, härligt =). Ha en fortsatt trevlig semester! I barcelona har det börjat blivit lite kallare nu! Kram/Jennie Carlson

    SvaraRadera
  2. Tack tack J.
    Kul att du gillar min blogg =)
    Hoppas kylan försvinner från er en stund till och att den håller sig borta från oss tills vi far hem.
    Men det är långt ifrån lika kallt som i Sverige =)

    SvaraRadera