tisdag, december 01, 2009

Men nu jäklar!!!

Jag har en vän, som har en MASSA ljudböcker i ett STORT ljudboks bibliotek.

Han har sagt att de bara är att komma över så kan jag få ALLA hans skatter.

Å jag har sagt absolut de ska jag göra, i ett års tid nu.
Men i förr går tog jag tummen ur arslet och bestämde mig för att ta hornen på tjuren,
Jag kontaktade denna vän och sa att jag kommer till dig efter 19:30 någon gång.

Kl 21:18 for jag och Kristian hemåt, då han påminner mig om att jag skulle till denna person.
Jag SKRIKER.... vänd!!!
Efter lite pust, stånk och muttranden vände han bilen.
Men de såg så mörkt ut jag inte vågade knacka på.

Jag gjorde ett nytt försök igår, och de lyckades.

Glad i hågen gick jag därifrån med ett mindre föremål som innehåller denna skatt samling.
Knatade hem över, bar väskan med dess innehåll som om de vore mitt liv jag bar på.

Plockade försiktigt, försiktigt upp dena ur min låda.
Jag har haft dåliga erfarenheter med dessa "lådor" förstörde en som innehöll otroligt massa minnen.

Men något var fel, den ville inte fungera.
Ringde ägaren och förklarade mitt problem.
Vi kom då fram till att vi skulle göra ett nytt försök hemma hos honom dagen efter (idag).

Så jag gick dit idag, lådan var TOM...
Men jag tror verkligen inte att det var mitt fel.

Efter mycke problem och krångel.
Lyckades vi hitta skatten igen.

Just i detta nu håller ljudböcker i storlek 80 GB på att läggas över till "min" externa hårddisk.

Jippe...
Jäkla va rik jag känner mig nu.
Jag har böcker för en bra tid fram över nu =)=)=)

Tack min vän.

Nu ska jag försöka rensa upp här hemma, för i morgon kommer ÄNTLIGEN luftvärmepump påfyllar gubben/killen.
De var på tiden.

Tjo å tjim.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: