torsdag, december 03, 2009

Bara en snabbis...

Nu när jag kom in genom dörren kände jag energin, energi för att försöka stöka ordning här hemma.

Men så är jag så jäkla dum att jag kollar läget på internet först.
Då rinner all stök energi av mig, jag ser att den rinner iväg under soffan.
Enbart data energin spritter i mig.

I några dagar nu har jag vart som en vulkan.
På botten små puttrar det, för att sedan koka och tillslut blir det ett utbrott.
Lavan väller ner för vulkanen, sen stelnar den, blir svart och kall.
Sen börjar de om...

Jag fattar verkligen inte vad det är med mig nu.
Jag hatar mig själv när jag är så här.
Borde stoppas i en låda och släppas ut när jag är en snäll flicka igen!!!

"Livet går opp å livet går ner" /Lilleluj.

Nu ska jag slita mig härifrån och leta efter stökenergin igen, tycke jag hörde den smyga iväg genom hallen.

Önska mig lycka till.

Här kommer ett filmklipp på min prins.
Denna ritual utövar han nästintill varje dag. (inte om han är tok hungrig)



När jag blir stor, ska jag bli snäll.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar