lördag, december 19, 2009

Lite Lördags surr...



Här ligger jag nu i soffan, godispåsen redo och musikhjälpen på tv till sällskap.

Vilket väder, igår 22-27 minus cykelturen till jobbet var intressant jag tror jag dödade alla mina snorkråkor.
Klädde mig väldigt bra, vid SP höll jag på att flyta bort.

Nu när jag kollar graderna är det 7.3 minus.
Mina dogs tyckte de var lite för kallt i går.
De frös om tassarna.
Men idag blir det nog en skön promenix.
Om jag bara tar mig i kragen och ger mig ut inom kort.

Min mobil som var nära döden för ca en månad sen blev mirakulöst frisk igen.
För att nu gå sista ronden.

Den har problem att ta laddningen och högtalaren är så gott som slut.
När den ringer så skrälar de bara.

Nu ska Kristian och jag ut och hämta ved.

Trevlig lördag.




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar