söndag, december 06, 2009

Död och Sorg...

i vår lillstuga har vi haft besök av små möss som bajsar överallt.

Så vi bestämde oss för att köpa råttfällor.
Idag fick vi napp.

Kristian kom ut och visade vår fångst.
Och jag började grina....
De slutade med att Kristian fick trösta mig.

Jag funderar nu på om jag ska ha en begravningsceremoni.
Är någon intresserad att deltaga?

Tänk om:
Han har en flickvän.
Hon är någons enda barn.
Hon har barn.
Han måste försörja barn och gamla föräldrar eftersom katten åt upp frun....


SNYFT.... jag känner mig SÅÅÅÅÅÅ OND!!!!!


Nu ska jag ha en tyst minut för Gus.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Å du ä sanne blöding innan du fått barn..... herre jissus, vart ska det sluta?

    SvaraRadera
  2. Fröken Charm :)

    Kram i sorgen!

    SvaraRadera