söndag, december 13, 2009

Igår va de julkalas med partypacket från EIA

Nu känner jag mig upphängd och ner kastad.

Oh la la..... va trevlig det va.
Maten var jätte god, men jag kom inte längre än till kallrätten.
Vet inte vad som hände, men jag hann liksom inte med.
Snappsen och avec drycken tog upp min tid.

Sen var de dags för bussfärd hem.
Där jag höll låda... eller jag höll micen i vartfall =)
Så roligt så...
Jag tror jag fick jobb, om jag inte kommer ihåg fel.

Mellan fest hos Eva-Lena.
Sen fortsatte vi till Bonden.
Tok E skjutsade hem oss till Grevens, där vi blev inbjudna till grannarna på knäck.... Gooooooott.

Kl var vi de laget ca 2, alltså, natten var ung.
Så Tok E fick snällt köra mig ner på byn igen för jag var hungrig.
Färden fortsatte sen i 2 timmar till, tänk vilka Edsby problem vi löste =)

Nu ligger jag här mätt på nattens rester.
Ska ge mig ut på en promenix i solen, skogen och dess vargar.

En hälsning till Vargarna, kommer ni i närheten av mina hundar är du/ni dödens.
Jag kan inte svara för konsekvenserna om vi står öga mot öga.

Anmäler du eller ditt pack mig, yrkar jag på att jag är psykiskt rubbad.

Kröks ett hår på mina livsgnistor, kommer HELA min släkt och vänner jaga er alla tills er stam är utrotad.

Ni kan fly, MEN vi kommer ALLTID hitta er!!!!!

Så där ja, nu ska jag gå ut med Tok E och njuta i solen.
Vilken härlig söndag =)=)=)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: