måndag, november 30, 2009

Schhhhopp så var dagen slut...

Nilssons Linda försov sig i morse, pga nå laddnings fel på tilifon.

När de blir så slutar allt att funka, inga larm (varken P-piller, snäll tablett, piggtablett, väckar larm), de går inte att ringa till den.
Så min jobbar vänner kunde inte ringa och kolla vart sjutton jag höll hus =/
Annars är Anneli min väckar klocka, har jag inte kommit till 06:00 blir de efterlysning av yrvädret =)
Tack min mänskilga väckar klocka =)

Så jag vaknade av sambons klocka, trodde de var bågon som ringde ut honom på jour jobb.
Tills jag insåg att kl var 06.30....
Shit... jag som vill vara på jobbet 05:30.

I praktiken så hade jag ju inte försovit mig, eftersom jag börjar allt mellan 05:30-08:30, de är upp till mig.
Ju tidigar jag börjar ju tidigare får jag gå hem och vise versa.

Nu måste jag lägga mig så jag inte försover mig i morgon igen =)=)=)

God natt, nu snöar de.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar