lördag, november 28, 2009

Advent stök... UNDERBART =)=)=)

Så här ser vårt kök ut just nu...



Jag är uppväxt i ett hem där det är julgardiner och stjärnor/stakar i VARJE fönster.
Så jag har alltid trott att de ska vara så.
Och jag vill också ha det så =)
Så... de betyder att jag nu ska stryka 34 gardiner och sätta upp 36 st.
Och ställa/hänga upp 21 belysningar.
4 fönster har fortfarande inte fått några gardin stänger än, så de jobbar vi på.
Lite mycke... absolut, jag borde ha börjat för länge sen.
MEN... de är mysigt a.
Jag funderar på att korka upp en flaska lycka, då kanske de går lite fortare och lättar.
Men tänk va fint å mysigt de kommer bli när de är klart.
Tar ni en promenad förbi Greven's hoppas jag ni slänger ett öga mot vårt hus och tycker att det ser lite mysigt ut i vart fall =)=)=)


Visst längtar jag tillbaks till värmen då å då =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar