lördag, november 28, 2009

Nu mina blogg besökare är en ångestattack NÄRA....

Hjärtat galopperar i mitt bröst, andningen är ytlig.

Just nu skulle jag behöva en brun papperspåse å andas i, precis som på film.

Till min stora FASA har jag upptäckte att jag de saknas 2 gardiner till ett rum.

Jag var till IKEA igår.
Tanken var att jag skulle hitta julstjärnor eller julstakar, men utbudet var kasst.

Därför var jag så illa tvungen att fara till Bollnäs idag, jag hittade massa fina stjärnor.
Vissa Svin dyra andra fanns de bara en kvar eller så.

Å jag behövde 3 av en sort å 2 av någon annan.

Hur som haver, nu var jag ju redo, hade allt.
De var bara att köra på.

Men ack nej.

Å inte nog med de, jag har nu upptäckt att de är illa med min mobil.
De går utför nu.
Jag har förstått att det inte finns nått att göra för den.
Det är bara vänta och hoppas att den får ett värdigt slut.
Skulle vara tungt om den behöver lida.

Nu ska jag fortsätta med de jag har.

Men det är KATASTROF... Gardin jävlar...

Är de någin som ska till Dollar i morgon hör gärna av er.

Kram

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

3 kommentarer:

  1. Tat Lungt Skit i julmåsten o gör de som är kul
    de försöker ja göra. Har huset upponedvänt fast de blir advent o allt o duttar o grejar bara där ja tycker de är kul så får andra sägava dom vill.
    KRAM Ellinors Hus

    SvaraRadera
  2. Rörigt värre i ditt kök "så att säga"...
    Kul att du har bredband igen.Här hos oss är vi redo för julen,bara tomten fattas.

    Pekka

    SvaraRadera
  3. Här går de som på räls... så att säga.
    en flaska lycka är uppkorkad. Med de blev lite kork kvar i flaskam =)=)=)
    Jo ra Ellinor, just nu har jag nog åtta rum på g samtidigt. Går hit å dit, pillar här å där.
    Rätt mysigt.

    SvaraRadera