söndag, november 29, 2009

Nu bär de av mot byn...

Då var de dags för den årliga julskyltningen.
Jag förstår inte riktigt vitsen med det hela, men det är ju trotts allt en tradition.
Så det är bara att finna sig i det och ha vänligheten att förgylla byn med min närvaro =)=)=)

Huset ser ut som ett bomb nedslag, men inte orkar eller hinner jag ta tag i det idag.
Kl 19.00 (förhoppningsvis) rullar mor å far på rälsen in till Bollnäs station.
Och jag ska hämta =)

Sen bär det av till Lillbo där de kommer vara ett litet överrasknings party.

Hoppas ni inte läser de här kära föräldrar.

Nu ska jag skynda mig iväg.

Ho ho ho... snart är julen här.
ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Tack för att du förgyller byn me din närvaro,min får de vara utan.
    Ha en kul kväll
    Ellinor

    SvaraRadera