lördag, november 28, 2009

Natten är ung.



Denna text hittade jag vid en "Fuji inlämning av kamera rullar staton".
Om inte jag tar fel så stavas de väl inte så...???



Detta laddade jag upp med inför advents stöket.
Vin, strykjärn och en flaska med vatten...



Å godis måste jag ju ha eftersom de är lördag, nu är det seriöst igen!



Ny köpt julstjärna å gardin.


Nu ska jag äta Pizza, dricka vin, cola å titta på film.

De resterande advents stöket får så snällt vänta till en annan dag.
Förhoppningsvis i morgon.

God natt.
Nu är det första advent!!!









ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Kunde inte sova tittade in till dej, Ditt Godis blir ja så fruktansvärt sugen på nu mitt på natten ser att du stökar o donar me lite av varje. Gonatt eller gomorron välj själv
    Ellinors Hus

    SvaraRadera