torsdag, november 26, 2009

Åhhh va jag har längtas efter detta =)=)=)

Va underbart att äntligen få blogga igen.



Lyxen att kunna göra det i mitt hem.



Vi har haft problem med Helsingnet (de får bli en annan historia), men efter mycket joll fram å tillbaks ligger jag nu här framför datorn.



Vi har fått ett modem och köpit en router, för vi vill ha våra datahörna uppe.

Men vi lyckdes inte få igång det trådlösa nätverket.... eller jo vi fick igång de jätte fort.



Så fort att vårt trådlösa nätverk har fixat att inga kan komma in på vårt nät utan kod.

Inte ens vi =)=)=)



Så lymla tokigt.



Då bubbade jag ner med datorn, så här ligger jag nu på golvet på mage framför datorn i tvrummet.

I'm back!!! =)

Om inte nätet kommer krångla vill säga...




ANDA, TANK EFTER, TANK långsamt och prata SEN.

3 kommentarer: