fredag, november 27, 2009

Nu har jag gjort IKEA... =)








Tänk så spännande mediamarkt var.
De var en upplevelse.
Mycke jag ville köpa: Mobil, dator, soda streamer, extern hårddisk, PS 3, X BOX Lips, mp 3 spelare... mm.
Gick där ifrån med nya hörlurar. =)

19.55 gick vi genom IKEA's kassa, styrkte oss med 4 pizza bitar, två var och dryck, denna middag kostade oss 25 kr.
Man kan säga att det ALLTID är 5 kronan i den "baren".

Maria var så snäll å följde med mig, som vanligt skulle hon inte handla nått.
Och som vanligt slutade det som vanligt.
Hon handlade MASSOR, å mina möbler fick inte plats... nej, de var faktiskt värre.

Mina möbler var för tillfället slut, de skulle komma på söndag.

Tänk så super druper bra =)
Då har jag en anledning att åka dit snart igen =)=)=)

Parkerings platsen var näst intill öde.






Jag måste nog åka till Bollnäs i morgon för att införskaffa mer advents grejer.
Det verkar som det är fler fönster i vårt nya hem än det gamla.

För idag hann vi ju inte hitta någon affär som hade ett bra utbud på stjärnor, stakar å annat smått å gott.


Nu ska jag dyka ner i mina blåa IKEA kassar.




Tjingeling, inge stress inför första advent.








ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar