tisdag, augusti 18, 2009

TACK MW för att jag får din katalog

Tack M.W att jag får din IKEA katalog tills jag får tag i en att ge dig =)=)=)

Jag har nu chattat med IKEA, vilken hjälp!! Fnys!!!

Hej och välkommen till IKEA Kundservice.
Jag heter Jonas. Vad kan jag hjälpa till med?

Jag: 16:01 VARFÖR får jag inte min IKEA katalog????

Jonas: 16:02 Katalogen har precis börjat att distribueras.
Har man skylten "Ingen Reklam" får man ej den.
Vissa postnummer inkluderas ej heller i utskicket .
Håll utkik på www.ikea.se/katalog för att se när du kan beställa den.

Jag: 16:03 Jag har skrivit mail till er och frågat en massa frågor, läs!!!! http://lindan81.blogspot.com/2009/08/hur-ar-det-mojligt.html
Jag: 16:03 Men inte fått nått svar
Jag: 16:04 Men snälla, jag har ingen ej reklam tack skylt
Jag: 16:04 jag är medlem i IKEA family
Jag: 16:04 Varför får jag inte den när många andra i Edsbyn får den???
Jag: 16:04 JAG VILL INTE VÄNTA TILL 1 SEPTEMBER
Jag: 16:05 varför kan man inte beställa den innan 1 september

Jonas: 16:04 Jag kan tyvärr inte svara på detta då jag inte har någon lista på vilka postnummer som vi distribuerar till.

Jag: 16:05 Herre jisse

Jonas: 16:05 Detta är för att vi inte har någon möjlighet att distribuera ut till hela sverige under samma tid då detta blir för mycket jobb. Därför har vi valt att ta det över en längre period.

Jag: 16:06 Men den är ju i Edsbyn, men jag får den inte
Jag: 16:07 Hur ska jag göra för att få katalogen i tid??? Min arbetskamrat fick den förra veckan Jag: 16:07 Samma sak hände förra året, hon fick den trots att den inte delades ut i Edsbyn
Jag: 16:08 Jag har ju IKEA family kort
Jag: 16:08 Jag använder det, och jag får IKEA family live tidningen, MEN INGEN KATALOG!! Jag: 16:10 Svara på mina frågor eller ge mig ett tele nr eller email adress som jag kan få svar!!!

Jonas: 16:09 Jag beklagar detta. Men jag har tyvärr ingen möjlighet att se någon vidare information om detta.
Jonas; 16:10 Ifall du har fler frågor är du välkommen att vända dig till vår kundservice via telefon på 0775-700 500 alternativt skicka ett mail till oss på support@ikea.se.emailprocessor.net

Jag: 16:11 Tack

Jonas: 16:11 Det var så lite. Ha en fortsatt trevlig dag och hoppas att du får katalogen snart!
Mvh Jonas.

Jag:16:15 Det hoppas jag med.


Här är mail som växlats mellan mig och IKEA

Lindan_81 lindan_81@hotmail.com
Sent: 2009-05-20 09:43
To: support support@ikea.se.emailprocessor.net

Hej hej, tänkte att de är bäst att vara ute i go tid.
Kommer IKEA katalogen delas ut i Edsbyn i år?
Om inte, vart kan jag beställa?
Vi är en bunt här i byn som vill ha den i tid i år.

Mvh Linda Nilsson Edsbyn


From: support@ikea.se.emailprocessor.net
To: lindan_81@hotmail.comSubject: RE: [103369]
Om IKEA
Date: Fri, 22 May 2009 08:42:38 +0200

Hej,
Tack för ditt mail.
IKEA katalogen skickas ut till närliggande postnummer kring IKEA varuhusen.
Tillhör man inte det området så finns katalogen att beställavia vår hemsida.

Med vänlig hälsning, Annika IKEA Kundservice



From: Linda Nilsson
Sent: 2009-05-26 18:44
To: supportSubject: RE: [103369]Om IKEA

Det finns en flik som det står "beställ katalog" på, men det är ju katalogen från 2009.
Om jag beställer där, får jag 2010 katalog?



Från: MEWK (support@ikea.se.emailprocessor.net)
Skickat: den 1 juni 2009 15:57:55
Till: Linda Nilsson (lindan_81@hotmail.com)

Hej igen Den nya katalogen kan man inte beställa förrän i slutet av augusti.
Är ni Familymedlemmar och har lagt upp en profil på vår hemsida?
Då kan man i denna kryssa i en ruta att man vill ha katalogen även om man har "Ej reklam" på brevlådan.
Med vänlig hälsning IKEA Kundservice, Marie




Från: Linda Nilsson (lindan_81@hotmail.com) S
kickat: den 2 juli 2009 05:37:36
Till: support@ikea.se.emailprocessor.net

Hej hej...Vart på min IKEA family sida ska jag kryssa i att jag vill ha katalogen...
Nu har jag letat runt på min profil men hittar den inte.
Det börjar brinna i knutarna nu.
Och jag vill verkligen ha IKEA katalogen samtidigt som de andra.
IKEA katalogen är min bibel.
Snälla hjälp mig.
Mvh Linda Nilsson Från Edsbyn

Detta mail fick jag inget svar på.....




Jag tycker de är lågt att de inte kan skicka en katalog till mig när jag bönar och ber om det!!!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: