måndag, augusti 10, 2009

Blöt och kall men lycklig =)

Blixtar och dunder,
magiska under
och
härliga stunder.



Men nu har jag vart ute på en promenad...
Det var alldeles kvavt i luften.



Men så kom det mycket vackra mörka moln.



Äntligen fick jag lite åska denna sommar a,
men de kunde vart mer.



Två regnbågar tittade fram.




Regnet öste ner, Giggs, Bimbo å jag blev blötare och blötare =)
Men jag ville inte gå hem innan åskan slutade,
så vi fortsatte vandra.




Åååå jag var så glad,
jag kvittra varje gång de blixtra och small =)=)=)
Mer sånt vill jag ha.
Fast... man ska vara försiktig med vad man önskar sig.
Jag var genomblöt när jag kom hem.
Nu är jag ny duschad,
torr, varm
och väldigt hungrig.





ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. haha var det då jag och Sara såg dig?? Du såg då väldans blöt ut då iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Blöt och lycklig =)=)=) Ville inte gå raka vägen så efter jag mött er gick jag mot SP =)

    SvaraRadera