måndag, augusti 17, 2009

IKEA =)=)=)

Ragnars första besök på Ikea, se så han njuter =)




Ragnar är lik mig, se bara på våra dubbelhakor =)




Fredag, jag får ett sms från min jobbar kompis, hon är ledig fredagar.
I smset står det:
Vet du, Vi fick nya IKEAkatalogen idag.
14-aug-2009 10:30




Jag kastar mig på mobilen och ringer en granne, snälla snälla snälla kan du springa till min brevlåda och kolla om jag också fått Ikea katalogen.
INGEN katalog, de var nästan så jag började gråta.




Maria ringer senare och frågar om jag vill med till Ikea... vilken fråga.
Klart jag vill!!!
Åååå va härligt, då kan jag sno mig en egen katalog.




Men jag går runt där på Ikea och njuter, men ser inte en skymt av någon katalog.
Jag går till info å undrar vart sjutton är Ikeakatalogerna, jag ska ju sno 3 st.
Då berättar han att det bara är vissa Ikea family medlemmar som får sin katalog denna vecka.
Katalogerna kommer till affärerna och övriga befolkningen nästa vecka (denna vecka).
Undrar om Edsbyn tillhör den övriga befolkningen.

Men jag fattar inte... VARFÖR får Miss B IKEA katalogen å inte jag, så var det även förra året.... Grrrrr.
Jag missunnar henne inte den, men varför får jag inte den.
Förstår inte IKEA vad de gör mot mig?
Ska jag behöva skicka mailet igen?




Jag blir så glad av att gå på Ikea, alla dess färger =)





Mat måste man ha för att orka med alla intryck.


Vi hade lite picknick innan vi for hem med deras inköp, jag var såååå duktig köpte inte en pinal =)
Nu skulle jag verkligen villa ha min/en IKEA katalog.
Så snälla, skulle du som ska till IKEA inom en snar framtid sno en eller flera kataloger till mig?
Jag finns på Söder i Edsbyn.






ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

3 kommentarer:

  1. men varför är du inte family medlem.. gratis.. får erbjudanden och billigare priser och ikea katalogen före alla andra.. adresserad hem!!

    SvaraRadera
  2. Jag ÄR FAMILY MEDLEM, men det verkar ju inte hjälpa.
    Å jag drar mitt kort VARJE gång... just nu hatar jag IKEA =(=(=(

    SvaraRadera
  3. Tja Linda! Jag ska kolla vad jag kan göra.. Tror inte att jag ska till IKEA på ett tag.. Men jag ska ha dig i åtanke när jag far dit! Vi ska ju köpa KÖK till gästhuset där snart!! ;)

    SvaraRadera