måndag, augusti 17, 2009

HUR ÄR DET MÖJLIGT?????

IKEA katalogen 2010
Finns för beställning
från och med 1/9.

Varför kan vi inte få beställa katalogen innan den ens kommit ut i lådorna?
Så att vi också får den när den släpps.
Vad ska jag göra för att få min IKEA katalog???
Från maj 2008 till Januari 2009 har jag kvitton från IKEA på minst 32 940:- (Soffa 18 000:- men resten är "många bäckar små")
Hade jag fått Ikea katalogen om jag hade handlat för mindre men dragit mitt IKEA FAMILY kort 1000 gånger?
Varför kan vi inte beställa innan 1/9?
Jag undrar om det finns en tanke bakom detta.
Kan det vara så att IKEA vet om alla oss som bara sitter och läääängtar efter Ikea katalogen.
Har de förstått att, om de inte delar ut katalogen till oss försöker vi ta oss till ett IKEA för att stjäla den?
Är det det som är tanken?

Jag skickade ett mail till er förra året:
http://lindan81.blogspot.com/2009/08/detta-brev-skickade-jag-forra-aret.html
Men jag skickar med det igen för att friska upp ert minne.

Detta står i ett mail på IKEA hemsida:
"Under nästa vecka börjar den nya IKEA katalogen att landa i brevlådorna runt om i Sverige.
Har du 'Nej tack till reklam' på din brevlåda och inte anmält till oss att du vill ha den adresserad, eller är du nyfiken och inte vill vänta tills du får den i handen?
Då kan du bläddra i den online."

HUR ANMÄLER JAG TILL ER ATT JAG VILL HA DEN ADRESSERAD????




Nu ska jag maila detta till IKEA.
Jag blir så less.

Kan jag inte bara få den förbannade jävla katalogen!!!!



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar