lördag, augusti 08, 2009

Nu oroar jag mig...




Alltså... hur ska detta gå???

Jag förstår inte... Å jag blir så STRESSAD!!!!

De som bor i huset som vi ska flytta till har tillgång till sitt hus sista augusti.
Innan de flyttar in ska de tapetsera å greja.
Så de tror att de kommer ur huset i mitten av september.

Sen ska våra blivande hyresvärdar in och greja lite innan vi får flytta in.
De som ska flytta in i vår lägenhet ska vara ute ur sitt hus 1 oktober.

Jag tror att jag känner mig mest stressad av alla inblandade, men det var jag som hade bästa planeringen, som verkar skita sig. SUCK.

De som bor i hyrhuset sa upp det till sista augusti, men hyresvärden bjöd oss båda på september så vi skulle slippa dubbel hyror, å stress.

De som ska flytta in i vår lägenhet ska vara ute ur sitt hus samma dag de får tillträde i lägenheten.

Vilken vidrig kedje reaktion de blir när de ska flyttas.
Jag tror jag kräks.

Vårat place städar man inte ur på en dag, känns det som. Golven är en historia för sig, vill inte ens tänka på det.

Fönsterna med dess spröjs vissa av dem fusk spröjs, så när man väl putsat klart kommer vattnet från rutan ovanför spröjsen ner å gör ränder. Eftersom vattnet rinner mellan glaset och spröjsen. Spröjs hit, spröjs dit.

Å inte nog med det, mitt körkort har gått ut, utan att jag fått nå JÄVLA papper från de som jag borde fått de i från.

Upptäckte de i helgen, de gick ut 21 juli. Men skit it da... = Skit i det då!


Självklart har jag tid att sitta här vi datorn nu, eftersom det jag borde göra är att städa....

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar