måndag, november 22, 2010

Vilken natt........

Hans blick följer sina händers färd över min kropp.
Det verkar som han vill memorera varje liten detalj.

Han tittar på mig som om han aldrig sett något liknande någon gång.
Ansiktet får sig en öm genomgång av hans ömsinta händer.... pannan, ögonbrynen, ögonlocken, näsan, kindbenen, läpparna... han tar sig tid att se med både händer och ögon.

Han drar med sina fingrar längs min käklinje, ner för halsen....
Förbi nyckelbenet... mot mina bröst som skyls av ett lakan. (även i drömmar är jag pryd)
Fingrarna smeker retsamt fjäderlätt över lakanet, och över huden som är blottad.
Han vet vart gränsen går och han respekterar den.

Hans kyssar är öm, sensuell, lockande, het och krävande.
Varje millimeter av min kropp får känna på hans beröring, han skickar rysningar genom hela min kropp.
Hans läppar smakar på min hals, känner hans tänder mot mitt skinn och jag ryser till av välbehag....
Jag darrar, pulsen ökar likaså mina andetag.

Han är en mystisk främling, inte som andra.
Hans hud är len som silke, smal, senig, hans händer tillhör en gud. Hans ögon har ett djup som känns svindlande.
Han får mig att känna mig speciell, åtrådd, kvinnlig och älskad.

Han kommer om natten, flyr sedan med gryningen.

När jag vaknar.... är det nästan som om jag kan känna smaken av hans läppar på mina.

Drömmar kan vara grym ibland.
Men nu ska jag SKYNDA mig i säng.... vi kanske ses i mina drömmar..... ;)



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

6 kommentarer:

  1. Haha Go du är gumman... Kanske har läst lite för många harlekin historik??? Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.... Ja kanske det du =)
    Visst är karlarna där fantastiska ;)

    SvaraRadera
  3. Tyckte du va lite för blyg ja nu..
    Vänta du bara till jag vågar skriva en erotisk historia på min blogg!!!
    Min fantasi är inte av denna värld ska jag säga, men jag måste ha godkännt av 2 st först..
    Kan bli pinsamt för dom, men det kommer nåtag, jag lovar!!

    SvaraRadera
  4. Men.... jag är en av dem som tror att drömmar är en undermedveten känsla/tanke/vilja....
    Sen vill jag inte dela en sån fantastiskt magisk natt. DEN var speciell =)

    Sex noveller kan jag skriva också.... Oj jaaaaa ;) Men... jag vet inte om jag törs =D

    SvaraRadera
  5. Nee det e ju just det:)
    Ska man våga???
    Men jag kallar dom inte för sexnoveller, det ska vara erotik, inte rått öppet sex...
    Man måste lämna lite åt fantasin:)
    Ja ja, få se om det kommer nåt nåtag haha

    SvaraRadera
  6. Finns det verkligen såna karlar i verkliga livet.

    // gorgeus

    SvaraRadera