tisdag, november 16, 2010

Eftersom jag dissar Facebook....

Får jag göra status uppdateringar här =)

Skrev på min facebook status igår: Jag HATAR Facebook, jag HATAR mobiler.

Att jag ALDRIG lär mig.... synden straffar sig själv.....
Min tilifon tog väldigt illa upp, som jag skrev i morse så hade ingen av larmen gett ifrån sig nått ljud.

Igår jobbade jag 11.5 timmar, och samma idag fast med några timmars fördröjning ca 8:00 - 19:38.
För att jag SKULLE till psykologen i Bollnäs (och göra stan) i morgon, MEN hon blev tydligen sjuk.
Så jag unnar mig ändå en heldags ledighet, verkar som jag ska följa med min Sambo till Gävle.
Han går kurs och jag ska roa mig.

Jag kan ändå inte släppa det här med ödet.... inget av ALLA mina larm ca 5 st ringde.... var det för att min psykolog skulle bli sjuk och det inte fanns någon anledning för mig att börja såååå tidigt som jag tänkte?

Min värld är lite ur balans just nu, lyssna på ballader eller musik med sorglig text just nu är inte vad jag behöver.
Jag lyssnar på musik som ligger i min tilifon.... över 2000 låtar som random:ar sig. Men jag har aldrig varit med om att den spelat SÅ mycke ballader som den gjort idag.

Jag tycker faktiskt det känns lite otäckt, en massa sånna här galenskaper har hänt nu.
Har skyddsänglar börjat arbeta på annat vis????

Klä på er bra, för i morgon sägs de att de ska bli kallt =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar