söndag, november 21, 2010

Jag tycker om Facebook....

Men mitt verkliga liv blir lidande när jag bor där.

När jag och MR FaceB kommit fram till att vi skulle ha ett uppehåll, som jag klarade i två dagar.
Fick jag jätte mycke gjort, å tid för annat som jag försummar.

De borde finnas en timer.
Linda.... idag har du BARA 5 timmars facebook tid.
Därför måste jag stänga ner fejset NU... om jag ska koma ut på promenad, åka till Lillbo ta in post, leta fram kläder åt Sara, plocka lite i hemmet, borsta vidare hundar, städa lite här hemma. kanske börja pyssla med jul grejer osv.... =)

Måste skynda innan mörkret faller =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Linda, du får göra alla dina måsten först & sen får du belöna dig med att sitta vid FB : )).

    Först det "tråkiga" - sen det roliga... Finns det inte tid över till de "roliga", ja då är det ju bara så : )

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha....
    Som min mamma sa när jag var mindre.
    Mamma Gunilla: Läxor först, leka sen!

    Men då kommer jag ju ALDRIG få sitta vid Facebook. =S

    SvaraRadera