fredag, november 26, 2010

Det fanns ingen tid...

Igår när jag kom hem från jobbet, efter jag hade farit till Lillbo med mat och vridit upp värmen inför mammsen å pappsens hemkomst, upplyste min sambo mig om att vi skulle få besök om ca 30-60 min......!!!!!!

Så går det inte till,.. så FÅR det INTE gå till.....!!!
Det funkar inte så.....
Om det hade vart några vänner som vet hur jag är och hur de ser ut hemma hos oss skulle de kunna gått, fast... då hade jag ringt och sagt att ni får INTE komma.

Stökigt som fan, som vanligt.
Hungrig = MEGA BITCH
Trött och ur balans.

Men efter massa gnäll å knorrande från mig blev de en panik röjning.
När väl främmandet kom hade vi väldigt trevligt, och vi fick en HEL ICA kasse med fika =)
Tack så otroligt mycket för det =)

Sen bokade mor å far om tåg biljetten så de kom tidigare än planerat....
Igår = fullrulle....

Idag slutade jag tidigare och gav mig ut på en promenad i dagsljus.
Har nu tänt en eld, lyssnar på bra musik på Spotify, äter blomkål, ska kanske röra gardin påsen och sen tror jag det blir pizza hos Mor å Far.

Jag har en väcknings firma, ringer å väcker folk på beställning =)
Men dagens andra väckning lyckades jag inte med.... Innan jag fick ett livstecken höll jag på å flippa ur.

JA.... ni vet hur jag är.... ALLA sorters tankar rusa runt.
Värsta tänkbara scenarion.... ljudlöst, bort tappad tilifon, dissad, avsvimmad, död.....
Så... nu har jag lagt den firman på hyllan.

Ska BARA kolla läget på Facebook innan jag tar tag i mitt liv =)

Har fått en tid till min psyk läkare, få se va hon tycker.
Hopplöst fall skulle jag tro =)

Nu är det helg gott folk....
SKÖT ER!!!!


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar