onsdag, november 24, 2010

Jag tänker inte göra NÅGOT idag......

Det är väl lika bäst att ha den inställningen.
Då behöver jag ju inte känna någin press eller stress..... Fan va BRA Linda =)

Å kanske ett par gardiner kommer på plats innan kvällen är slut. MEN BARA kanske....

Det positiva med mina psykbryt och alla tokigheter jag har för mig, är att jag nog lockar er till skratt. Det tycker jag är bra =)

Under gårdagens psykbryt fick jag detta sms: "Jag finns här om du behöver hjälp <3 utan att stressa"

Idag rammlade det in två till:

"Herre jävlar vilken röra du hade vid förra advents pysslet, tom JAG skulle bryta ihop om jag hade det så!!!! Lyssna nu på mitt råd, och ta ett rum elr ett fönster åt gången..... plocka endast fram grejer till de rum/fönster som du ska pynta. Vore jag dig skulle jag börja pynta på fredag kväll, plocka fram lite gott att dricka, sätt på skön musik och börja pynta..... allt går lättare då.... Dagarna innan kan du förbereda med liten strykning, så är de klart till du ska använda grejerna. Förberedelserna behöver inte vara så stora för att göra det liiiiite enklare för dig. Jag hade gärna gett dig en hjälpande hand =) "

"Men du vet väl att jag är skit bra på att stryka gardiner och äta godis (om du har nått på lagret vill säga) så jag kan komma och hjälpa dig.... Kram"

Tänk va härligt det är att ha underbara, omtänksamma människor runt sig.
´
Fick ett inlägg på Facebook igår som gjorde mig ÖVERLYCKLIG!!! =)

"Linda, följer din blogg och det slår mig. Har du aldrig funderat på att föreläsa om adhd. Har varit på en hel del föreläsningar genom jobbet och är säker på att din skulle ha varit den bästa! Kram till dig :-)"


Jäklar va de inlägget värmde =)

En timme efter utsatt tid ringde psyk upp mig.
Det är ju tur att jag är såpass satbil att de inte fick mig att göra nå tokigheter ;)

Just nu är jag väldigt stabil och tillfreds.

Kyss på er =)


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar