tisdag, november 23, 2010

En klok man sa....

sÅ hÄr JoBbAr JaG.....
ElLeR, jAg GjOrDe....




lInDa KaOs.....



fÖrRa jUlEn......



"Stressa inte lilla Linda.
Ta det lugnt.....


Ta ett fönster i taget....


Inget säger att du måste göra allt samma dag, advent stöka ska vara mysigt"





Tack underbara för ditt råd.


Jag har ALLTID sprungit runt som en galning, rivit ner ALLA gardiner.


För att sen sätt upp ALLA jul gardiner.


I 11 fönster ska gardiner bytas, i 16 fönster ska julbelysning upp =) .





Just nu känns det som jag kommer fixa det UTAN att bryta ihop.


TA ETT FÖNSTER I TAGET <3



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Lite glögg och julmusik till så blir det faktiskt mysigt... själv har jag bara en trea att pynta.... gjort i ett kick... Ser fram emot att ha större!
    KRam

    SvaraRadera