tisdag, november 23, 2010

Det går inte..........

Nu sitter jag här med lille skutt tårar som strömmar ner för mina kinder.......

Det går inte, jag orkar inte.
Jag får inte plats, jag kan inte andas.
Det är trångt, kallt, stökigt, skitigt, grejer ÖVERALLT!!!!!
MINA jävla grejer, i min framfart slänger jag grejer runt mig.
När jag stannar upp har jag skapat ett bombnedslag.

Jag förstår INTE hur ni klarar det!!!!
Hur klarar ni att leva normala organiserade liv.
Mat, städning, tvättning, handling.... ALLA DESSA MÅSTEN.

Jag kan inte ens tända en eld utan att få sot över hela mina händer som sen på något magiskt sätt hamnar i mitt ansikte.

Jag vill ha sönder nått....
Nått DYRT.... VÄRDEFULLT!!!
Det ska KÄNNAS.....

Jag har KUKAT ur TOTALT!!!!!!!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar