lördag, november 20, 2010

Shoppatloss har jag gjort... igen.....

Då har jag bränt slantar IGEN.... va sjutton är de med mig????

Jag har köpit.... som vanligt Godis, Götta =)

Laserpekare som jag ska ha på jobbet.
VÄNTA... jag vet.... de är olagligt.
Så säg inget är du snäll =)
Men så här ligger de till, de flesta av oss har hörlurar instoppade i skallen så de nästan nuddar varann och ur dem VRÅLAR de musik.

Då är det svårt att höra när nått händer runt omkring en.
Jag har stått 3 meter bakom en jobbar kompis busvisslat och SKRIKIT: JAG DÖÖÖÖÖÖÖRRRRR...... JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR..... HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP...... HJÄRTATTACK...... VÅLDTÄCKT!!!!!! Hon har inte reagerat. Och då har jag har skrikit allt jag kan... och det är inte tyst!!!
Så jag skulle kunna bli våldtagen och dö 5 gånger om utan att hon skulle höra nått.

När man nu vill ha den andres uppmärksamhet, kastar man nått på den personen.
Och det är ju inte så bra alla gånger.....
Särskilt inte om man tar en typ "mutter" och kastar den rätt i tinningen på sin kollega så hon får en bula......
När jag lyckades med de, bestämde jag mig för att nu jävlar ska jag köpa laserpekare.
Jag tror inte det gör lika ont!!!???


Giggs tycker den är väldigt rooooliiiii.
Bimbo verkar inte fatta, hon tycker de är roligt att jaga och skälla på Giggs.
Samtidigt som hon är rädd för honom och DET är befogat.
Våga kom nära min "leksak".... då smäller de!!!



Jag har haft en härlig dag, nu blir de en lugn skön kväll i soffan med Giggs, Bimbo, Kristian och Robin Hood.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

5 kommentarer:

  1. Så kör vi i sängen hemma med SELMA (Persern)hon tokgillar laserpekaren,finns inget som är så kul

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaaaaahahaha...
    Ja det gjorde kite ont faktiskt, men mest fick jag nog en chock tror jag, en liten bula blev det=) Hahahaha...
    Va det mej du skrek våldtäckt åt???
    Asgarvar!!!
    Puss å Kram Linda, you are the best!!!
    Anneli...

    SvaraRadera
  3. Anneli.... det är din KÄRA dotter som låtit mig bli våldtagen, bortrövad, dött och allt där i mellan FLERA gånger. Jag har säkert testat det på dig också =)
    Farligt de där du =)

    SvaraRadera
  4. Sen ska vi ju inte tala om bramdlarmen man missar =)
    Fast birgitta missar de fastän hon inte har ljudpluppar i öronen =)

    SvaraRadera