tisdag, november 23, 2010

Just nu går de så här....

Reste mig från datorn.
Nu skulle jag göra ett ryck...
Hur ska jag börja.... har hämtat in påsen med julgardiner.

Bäst jag börjar med att kissa så får jag det gjort.
Väl där inne inser jag att jag har en ohängd tvätt i maskinen.
Alltså MÅSTE jag plocka bort tvätten från tork ställningen för att kunna hänga den Ohängda tvätten.

Men jag kanske borde tända ALLA värmeljus först.
Då blir de ju mysigare.

Få se.... vilket rum ska jag börja med.... rummet innanför köket.... Gardinerna som hänger för garderoberna (som står i rummet innanför köket) ska ju hänga i tv rummet.
Vad ska jag då ha hängandes framför garderoberna.....

Fy va jobbit de blev....
Därför hamnade jag här igen.....

MEN nu ska jag ta bort tvätt för att kunna hänga de blöta kläderna.... men kanske ska tända ljus först??!!!

Undrar vad det är på tv i kväll......
Händer de inte nått spännande på Facebook just nu.

Lycka till önskar jag mig själv...... =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: