söndag, november 21, 2010

Jo men visst är ni trevlig... men trots det vill jag inte....

Att alla ni ska vara i min tilifon......

Jag har åter igen lyckats.
Denna gång har jag uppdaterat min tilifon.
Och tyckte det verkade skoj att få se bilder på mina kontakter som hade facebook.
En bättre förklarning kanske behövs.

Om jag ska ringa Tok Emma, går in på kontakter och letar upp henne. Får jag upp bilden som hon har på Facebook....
TRODDE JAG!!!!
Å visst är det så, men bara när jag ska skicka meddelande.

Kruxet är bara det att jag har fått in ALLA er 871 st som är vän med mig på facebook i min lilla tilifon.
Å somliga av er fler än en gång.
Hittade en person nu som finns 4 gånger 2 telenr och 2 mail adresser. Förstår ni HUR många jag måste leta bland för att hitta rätt????

Å inte vet jag hur jag ska bli av med er.
JAg trivs väldigt bra med att ha er som facebook vänner, tänkte att vi inte behöver gå längre än så.
Förstå hur jobbigt de blir för mig i jul, när jag ska skicka ett personligt God Jul till alla i min tilifonbok. Då missar jag ju Jul Afton.

Så.... jag skippar de i år.

Fippel MAJA.... tänk om jag kunde tänka innan jag gjorde.... någon enstaka gång.... =)

Men diset är bara dis... solen skiner igenom. =)



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar