söndag, mars 20, 2011

Shit... Shit... Shit....

Fan vilken as klantig natt...

1. När jag vaknar i morse ser jag att jag har ett meddelande från Maria som hon skicka 2:09.
Det jävliga är att jag TROR jag var vaken då och höll på å fippla med mobilen intensivt.

Sen har hon ringt 02:21 antar jag sov då, annars borde jag ha sett det.
Det jävliga är att jag hade på ljudlöst!!!!

Ser de i morse, kilar ut på Facebook och in på Marias sida.
Där står de: "Det är nått som är fel just nu. I kröppen min."
Käre värld..... Så jag ringer, hon svarar jag frågar, hon säger att de är bättre nu.
Puh....

Taskig av mig att inte finnas där!!!


2. Jag fippla som sjutton med tilifon...
Raderade vissa suddiga bilder.
Kasta en massa skivomslag som låg där som egna mappar eller nått.
Var och en av dessa skivomslag hade en egen sida...
Är det svårt att förstå? Det är de för mig också.

Nu när jag ligger här i sängen klar vaken, tänkte jag fortsätta rensa ur mitt album.
Skrollar ner till botten... över 1000 bilder finns där och mitt minnes kort börjar bli lite fullt.
Har även över 1600 låtar där inne någonstans =)

Nu kom jag av mig lite..... till min STORA FASA.....
Saknas en massa bilder.... hur många vill jag inte ens tänka på.
Jag har bara bilder från mitten av november kvar!!!!
Måtte jag ha lagt över en massa i externa hård disken redan.... Annars hatar jag mig själv ännu mer.

Skit natt!!!!!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar