onsdag, mars 23, 2011

Matlagning....

Nu kämper jag med maten....

Å hur kommer de bli? Ska pröva gö stuvade makaroner.
Antar de kommer sluta med sönder kokt kastrull... kolsvart pasta, stank i hela huset och vem vet.... En fin liten eldsvåda kanske.

Satt äggklockan på 6 minuter den har ungefär 3 min kvar... den tystna... Jävla skit klocka =/
16:56

Nu har jag fått förklarat för mig att jag måste röra... röra om en massa.

Så.. jag kommer snart tillbaks =)

Det verkar som jag hinner hit i mellan åt... shit va seeeegt.... det händer ju absolut ingenting.
Inte undra på att jag inte gillar att laga mat ;)

17:07
Jag kommer svälta ihjäl innan de här är klart....

17:13
Händer inte så mycke, de börjar lukta välling.

De skulle ju vara bra om jag kom ihåg hur de sa att jag skulle göra och INTE göra!!!
Måste röra....

17:17
Pastan börjar kännas klar... men ingen stuvning!!
Hmmmm...???

17:42 Fääääärdig.... Kunde inte sluta röra, då brändes de fast.
Så... nu måste jag steka köttbullarna.
Kan ju inte göra två saker samtidigt =)

Vilken tur att det finns matjourer att ringa eller messa =)
Tack för hjälpen hjärtat =)

Ingen eldavåda, bara liiite sönder bränd kastrull.
Å jag gjorde stuvningen på en mjölk aom gick ut den 13 Mars =)
Kanske ligger i matförgiftning sen ;)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar