tisdag, mars 22, 2011

Dagen där nere...



Se så glad hon är, kanske beror på att hon fått kontrollen över bilen igen.
Maria ville sminka sig, så då fick jag köra.
Hon tyckte allvarligt att vi skulle stanna på sidan efter E4:an så hon fick köra igen.
Undrar hur jag ska tolka det?




När vi kom fram blev vi VÄLDIGT förvirrade, dels för att GPS:en ville ha oss någon annanstans och dels pga att vi skulle till Älvsjömässan, det här var ju Stockholmsmässan!!!

Konstigt.

Maria gick till den snälle killen i buren, han förklarade vart vi skulle.
Och berättade att detta var före detta Älvsjömässan.... Ahaaa....

När vi kom dit.... förklarade den snälle killen i den nya buren att vi inte alls skulle till honom... utan till andra sidan byggnaden.





Till slut hitta vi fram =)




Kära lilla syster Sara ställde upp och kom för att hänga med oss i 45 min =)









Innan del 2 börja, smet jag på toa =)
Det är min arm och mitt huvud som syns där... =)





Saras fiiiiina BB skor... vit å fin.
Det är nig bäst du inte kommer till landet med dem, för då kommer de inte vara vita så länge till =)







Va mycke vi fick se/höra och lära oss.... Hur mycke att ta in som helst, sen silades de genom ett fiskenät och ut på andra sidan.
Men vissa saker kommer jag ihåg.
Typ... att de är en MASSA saker man ska tänka på när man är fotograf.
Å lite mindre att tänka på när man är assistent.
Det var på engelska, han var rolig... Men SUCK vilken trist publik.
Antingen förstod de inte vad han sa, eller så har de dålig humor.
Han drog i vartfall en blondin vits.... sen kom han på sig själv och insåg att alla kvinnor där inne var blondiner.
DET tyckte jag var rooooolit.



Snälla Maria såg till att stoppa mat i min mage så jag blev lugn och snäll =)


Nästan så man kan tro att det varit jordbävning.... väldigt lokalt.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar