söndag, mars 27, 2011

Jag måste va dum i huvudet!!!

Idag har jag var till IKEA med två manliga bekant varav en av dem behövde min hjälp. Han skulle förändra/förnya sitt hem och ville ha lite kvinnlig touch på de hela, gärna av någon som tycker om inredning och ÄLSKAR IKEA =) Snacka om att komma rätt..!! Skit bra upplägg.... Mr P han som vill ha hjälp, fick vara chaufför, smakråd, bärare och bank. Mr E fick vara bärare, han ville med mest för matens skull =) och som sällskap. Så jag drog på mig Mr P's spenderarbyxor och gick lös inne på IKEA. Drygt 4 timmar senare var vi klar (för denna gång, man vet aldrig), trötta men NÖJD =) Mr P var förvånad men glad att det blev så mycket billigare än han trodde. Nu får vi bara hoppas att det blir bra. Trött som fan kom jag hem. Kristian hade plockat bort grejer, städat och fejjat. Jätte fint =) Då kom jag på den briljanta idén att möblera om, flytta runt på en massa saker som fanns i garderober osv... Nu är det kaos här... som jag måste fixa innan Kristian kommer hem, annars tror jag han blir lite ledsen på mig. Å här sitter jag å blogger....!!? Energin tog liksom slut.... Men det är bara att kämpa på =) Hoppas de blir bra och fiiiiiint. I morgon är det ÄNTLIGEN måndag =) =) =) ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. FAN VA JAG HATAR NÄR DE BLIR SÅ DÄR!!!!!!
    JAG SKREV INTE IHOP ALLT..... BLÄ BLOGG!!!!!!

    SvaraRadera