tisdag, mars 29, 2011

Det är bara att kämpa vidare



Jag kan börja med att skriva: Förbannade jävla blogg jävel..... VARFÖR i helvete sitter allt jag skriver ihop?

Grrrrrrrr......
Förhoppningsvis bara 1½ vecka kvar. Sen åker vi till Koppom och hämtar vår lilla galning Gurgi.
Under tiden jobbar jag arslet av mig.


Förra veckan gjorde jag drygt 50 timmar på 4 dagar, Najs =)

På dessa två dagar har jag gjort 25 timmar...

Det ska faktiskt bli skönt att bli valp ledig, tror faktiskt jag behöver det efter dessa månader =)


Nu ska jag stupa i säng (pinsamt tidigt eller hur?), jobbet kallar.


Gooooo naaaaaatt....
(självklart blev detta inlägg precis som de brukar är de inte typiskt, bara för att jag började som jag gjorde) ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar