onsdag, mars 30, 2011

Det är klart....!!!! (jag ger upp med texten)

Ängebråtens Gorgeous Gurgi kommer bli en älskad medlem i vår familj =) Förhoppningsvis får vi hämta hem honom 8/9 April. Det ska bli så spännande. Roligt och intressant att se hur Giggs och Bimbo kommer reagera och om de kommer tycka att det är lika trevligt som jag tycker =) Jobbar för fullt för att få så mycke komp som möjligt innan nästa fredag. Min tanke är att vara hemma heltid ett tag med våra fyrfotade bäbisar. När jag börjar jobba igen tänkte jag inte jobba 100% på ett tag. Men det beror helt på EIA, vi kanske kan lösa det med att jag går andra arbetstider än 7-16 (vilket jag ändå aldrig gör), det löser sig. VAB:a finns de ett alternativ som heter på vår frånvaro tavla VAB = Vår Av Barn. Personligen ska jag VAV:a = Vård Av Valp =) =) =) Härifrån kommer Gurgi....

http://www.kbshavanese.com/
ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar