lördag, mars 26, 2011

EIA's årliga pimpeltävling



Pimpeltävling
Jag var bara med som (förhoppningsvis) trevligt sällskap =)
Blev förvirrad när jag kom upp dit... VART VAR ALLT FOLK???
Jo då... de var där, men utspridd över NÄSTAN hela sjön.
Så brukar de inte göra.
Hittade trevligt sällskap på engång, konstigt vore ju annars alla på EIA är trevlig =) (fjäsk...? Absolut... men jag menar det)




Kristian på sin gröna fara kom och umgicks, glad för det blev hundarna och jag =)





Korvgrillning, de skötte Kalle och Irene's brudar jätte bra... gott gott gott.

Du kan ju tänka dig HUR svårt det är att hålla Giggs och Bimbos strikta diet när man är bland så mycke folk, barn och KORV...
Jag hoppas verkligen inte de fick i sig så mycke som de ser ut på bilden =)

Jag smet innan prisutdelningen, annars hade de tvingat mig ta ett pris och det tycker jag inte är rätt när jag inte har fiskat =)
Men det är snällt tänkt av dem.





Så här ser de ut när Kristian och jag umgås ;) Nästan =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar