torsdag, mars 24, 2011

Nii nanna nnaa nnaannaannaa Aaaa =)



Sitter här vid datorn, ny hemkommen efter ett 13 timmars pass på jobbet =)

Lite små seg... huvudet proppfullt av bomull.
På schemat promenad, men det är ju så blåsigt.
Å jag som är ny duschad... usch... då kommer ju mitt hår blåsa och min frisyr bli förstörd ;)

Jag skrubba mig från topp till tå... jag var SÅ skitig.
Aska överallt... innanför linnet, bh:n, byxorna och trosorna.
Plus svart olja och sot. Har jag nämnt att jag jobbar på en smedja ibland? =)
Man skulle nästan kunna tro att jag var från ett annat land.
Torr och påklädd ser jag att jag fortfarande är skitig... hur de nu är möjligt.
Men orka.... de är en ny skitig dag i morgon.

Sitter och Googlar, blir lite SMÅTT irriterad.
Så fort jag söker nått får jag bara upp en MASSA bloggar, de är ju sjukt.

Fast det tänker inte jag lägga ner någon onödig energi på.... särskilt inte när det är en negativ energi =)

I'am huffing and puffing gonna blow your house down....

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar