lördag, januari 23, 2010

Tårar trillar från mina kinder....

Sitter i detta nu och tittar på Stödgalan Hope for Haiti som Svt 1 sänder mellan 21:00-23:00.

Det är så fruktansvärt.
Här sitter jag och drömmer om mina kommande inköp på IKEA.

Det är så jag skäms.

Jag sitter klistrad och pengar är skänkt.

Det är så otroligt HEMSKT....
Jag blir så berörd.
Jag vill åka dit och hämta hem ett föräldralöst barn.

Det är så STORT, de sänds live från Los angeles och det är så OTROLIGT många kändisar som ställer upp på programmet.

Det är så hemskt.

ALLA kan vi skänka nått.

Gör det du med.

Radiohjälpens nya insamlingsnummer Skriv 50, 100 eller 200 (endast siffror, ingen text i meddelandet) och SMS:a till 72999.

Skicka ett sms, det har vi flesta råd med.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: