torsdag, januari 07, 2010

Väder, kyla... jag vet det är en jäkla tjat om de =)



Vovvarna vill inte vara ute i denna kyla.
De hoppar på tre ben, i bland även på två.

Alltså är de väldigt sparsamt med promenader.

Jag har skottat upp gångar där vi busar järnet i ca 3-5 minuter sen springer de till dörren och väntar skakandes på att jag ska ta dem in.

Jag hatar att blogga....

Va fan ska jag skriva som ni vill läsa?

Jävla blogg!!!

PRESTATIONS ÅNGEST!




Nu blire popcorn sen i säng.

Jag har vart nära att somna framför datorn flera gånger.
Så roligt tycker jag det är med internet.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Ja du Linda, har själv samma problem med mina doggs.. Fast mina har overrall med ben, och täckjacka! Så vill dom ej ut, kan möjlighen vara ute i 5-8min sen så har dom kramp o försöker flyga, eller vad man skall säga.. Drar upp alla fyra ben... haha... Men jag tror inte det går någon större nöd på dom.. Men inte är det kul... // Malin Unger

    SvaraRadera