söndag, januari 10, 2010

Nu är Linda trött...

Nu är jag helt slut.

Vilken dag.
Det blev en promenad med Tok E, Linn och Vovvarna i det härliga vackra vinter landskapet.

Tok E kom på den briljanta idén att vi skulle laga mat.

Vi bjöd in Maria, Thomas, Ragnar, Erik.
En STOR sallad gjordes.
Jag kan tyvärr inte ta åt mig äran.
Jag plockade fram knivar, skärbräda och en bunk.

Vilken sallad, jäkla va go.
Trots att hon envisades med att ha i äpplen =)

Efter maten blev de full fart på kvinnorna i gänget.
Fram med alla husets gardiner, nu skulle de väljas å vrakas.
Och lånas ut.
När alla gardiner var framdragna och utspridda i köket började Tok E plocka ner köks gardinerna.

Nu är julen borta från köket och nästan alla fönster.
Å va fint de blev i de fönster som är klar.

Tok E organiserade upp mig så vi fick en heldel gjort.
Hon såg även till att allt jag släpat fram togs bort =)

Nu är jag helt slut mentalat.
Alla har farit hem så nu återstår bara vi som bor på Greven's.

Nu kan jag inte skriva mer, en bit ifrån mig ligger en liten ful och vidrig flicka fastspänd i en säng.
Hon svär och lever rövare så jag inte kan konsentrera mig.

Så nu skiter jag i det här för att lägga mig.

Jag är väldigt nöjd med denna dag.

Tack Tok E =)=)=)

God natt...



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Men va snällt av Tok E, man kanske ska bjuda hem henne =P
    Både sallads och gardin fixare, vad bra!!

    SvaraRadera