söndag, januari 10, 2010

Jag tror jag har hittat min bloggsjäl igen.

Igår bloggade jag på riktigt igen.
Jag tyckte det var roligt.
Det kändes inte som jag var tvungen att blogga, utan jag gjorde det för att jag verkligen ville =)

Efter inlägget gick jag ut i kylan på en solig promenad.

När jag återgick till datorn var nått fel på bloggen....
Den var VIT och de var en liten reklam ruta som fanns där MITT på bloggens sida.
Jag fick varken dit bakgrunden eller bort reklamrutan.
Är det inte typiskt så säg....

Så jag skickade ett sms till min privata support kvinna.
Då var klockan 17:22.
17:24 fick jag svar.

Sen har hon fixat, trixat, fipplat, grejat, fejjat och donat.
Varit en väldigt tålmodig lärarinna.
Jag gissar att hon har pustat och suckat över mig.
Särskilt när jag inte uppskattade de hon hade gjort.

Vi har nu kommit fram till att vi har väldigt olika smaker.
Det är bra att veta till nästa gång =D

Slut resultatet blev underbart.
Och jäklar va jag har lärt mig grejer på 5 timmar å 50 minuter.

Tack Camilla för:
  • Tiden
  • Kunskapen
  • Tålamodet
  • "Samtalet"
Sist men inte minst...
  • Rikedomen ;)

Ett av Camillas krypin finns här:
http://elmida.se/wp/

Fan va du är bra Milla... =)=)=)


Nu efter 8,5 timmar känner jag mig nöjd för denna gång.
Helt matt i huvudet, lycklig och otroligt trött.

AJ LAV MAJ BLOGG!!!!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

4 kommentarer:

  1. Väldigt mycket Du över det här. :)
    Fint!
    Nu kan du komma hem och hjälpa mig med min.
    :D

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig Linda!
    Det var ju inte så svårt, eller hur?
    Visst har vi olika smak, men just det här temat går hem.
    Men en del du visade upp får du då ha för dig själv *haha*

    Du vet att det bara är å hojta till om du behöver hjälp.
    Är jag tillgänglig och har tid så är det bara skoj!
    Visst, nån suck blev det kanske, men mest fniss!!!
    Kram på dig!

    Och du:
    ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN

    SvaraRadera
  3. M: du ska bara se vilka jag igentligen vill och kommer ha =)=)=)
    Camilla bara ÄLSKAR dem =)=)=)

    C: Ha ha ha ha...
    Jag HOJTAR nu...
    Men du kan skicka en instruktions text på mail eller msn.
    Var TYDLIG, tänk att du ska förklara nått för ett barn.
    Då fixar jag det med glans ;)
    När du hade "gått" blev jag i stort behov av att: ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.
    Och de löste sig =)=)=)

    Jag hade en väldigt trevlig lördagskväll med dig.
    Tusen tack!

    SvaraRadera
  4. Oj vilken LINDA sida detta blivit....Passar dig!!!

    SvaraRadera