lördag, januari 23, 2010

Jag är inte less,bara internetlös IGEN... =)

Lugnt från min sida nu.

Men jag tror det beror på att vår dator och internet har ett uppehåll.
För internetet fungerar, men vill inte krypa in i datorn.

Men va gör de om hundra år när allting kommer kring... =)=)=)


Igår hade vi våra föräldrar + Farfar på middag.
Födelsedags middag för våra morar.

Det var så trevligt så, inte för att skryta men vilken god mat vi åt =)
När kvällen led mot sitt slut skjutsade Kristians föräldrar hem Farfar Nisse Nils.
Mina föräldrar tog en promenad hem, Kristian och jag följde med dem ett bit på vägen.
Pappa bjöd på värmande färd dryck och rykande pinnar.
Mor å jag gick antingen före eller efter männen och hade allsång.
Och gick kors å tvärs över vägbanan i takt med musiken =)

Idag studsade Kristian och jag upp ur sängen för att fara till IKEA som vi båda längtat så till... eller... jag iallefall (saras uttryck).



Äntligen köpte vi en Bestå tv möbel (IKEA självklart).
Den ser ungefär ut som den undre delen på bilden.
Fast i har tre delar i stället för två.
Istället för dörrarna på bilden har vi fyra Tombo dörrar.
Där vi kommer sätta tyg, tapeter eller bilder.
Bilder på det kommer om 2 år eller så, de tar säkert så lång tid för oss att hitta och bestämma.

Nästa (förhoppningsvis) inköp blir ett köksbord, detta vill vi (jag) ha.


Detta är Lyckhem (även denna produkt är från IKEA).
Fint sa, de kommer passa fin fint i köket vårt.
Få in lite vitt i det bruna.
Fast, jag skulle kunna tänka mig att köpa en sängmöbel om vi någon gång kommer finna en som vi vill ha, innan köks bordet =)
AJ LÖV IKEA!
FORTSATT TREVLIG HELG MINA VÄNNAR!!!

Jag älskar dig Kristian





ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar