söndag, januari 17, 2010

Jag kryper till korset och säga....

Vad var det jag sa!!!

Jag skulle inte ha gått till grannarna på fest igår.

I morse när jag vaknade kändes det som jag kört ett rivjärn genom halsen.
Och luckorna i en damm öppnats i min näsa trots att de var stopp längre upp.
Med andra ord, jag är mer förkyld nu än nyss.

Trots det så ångrar jag inte mitt val igår, jo okej, lite då.

Men jag hade jätte roligt.



Evelina och Emma


De flesta tokade loss, massor med singstar =)





Evelina och jag tittade efter vad vi hade för utbud....



Erik och Evelina....




Kristian

Vi vaknade 13:00 ringde runt och kollade vilka som var sugna på Spicy Cow, vi blev ett litet sällskap på 7 personer.
Som vanligt var det tok go mat, fast jag hade inte så mycke smak =)


Blev avsläppt vid Ovanåkers kyrka för en promenad.
Det var rätt mörkt, men jag såg nått ute på åkern.
Jag vet fortfarande inte om det var 6 rådjur eller 6 vargar.



Närmare hem lyckade jag få en bil att köra av vägen.
De ville vara vänliga och körde lite för långt över på andra sidan.
Däcket skar ner utanför vägbanan, sen följde bilen med.
De höll nästan på att ta sig upp igen, men fastnade i "pulver" snön.

Jag ringde Kristian och han räddade dem =)

Nu har jag åter igen skickat ett krigs mail till Helsingenet.
Få se vad de resulterar i.
Förra gången blev de 1505:- kr tillbaks (även om jag inte sett skymten av de slantarna än)

Nu ska jag krypa längre upp i soffan och vila.
Tuff helg.

MVH Linda




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar