lördag, augusti 21, 2010

Nu är vi här igen... Ikea katalogen bör fylla våra postlådor snart.

Lite historik från tidigare år klicka och läs: http://lindan81.blogspot.com/2009/08/detta-brev-skickade-jag-forra-aret.html

Troligtvis det mest romantiska någon kan säga till mig är: Vi skulle kunna ligga nerbäddade tillsammans och bläddra i IKEA katalogen.

Raggnings repliken som skulle få mig på fall: Ska vi gå hem till mig, krypa ner i sängen och titta i IKEA katalogen?

Grabbar... testa den på någon ni VET älskar IKEA.
Vill du blidga din argbigga där hemma.
Säg: Ska vi lägga oss/sätta oss i soffan och se om vi hittar nått DU vill handla på IKEA =)
Då har ni en mycket snällare argbigga ett tag, tror jag =)

Lycka till!!!

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar